Cultuuractie Sound Of Silence

Iedereen binnen de cultuursector wordt het zwijgen opgelegd door de drastische maatregelen omtrent COVID-19. We krijgen het zwaar te verduren, het zijn immers voor elke sector moeilijke tijden. Maar laat ons even eerlijk zijn dat de culturele sector wederom een van de hardst getroffen sectoren is. Dit is een statement. Een statement om deze stilte te doorbreken.

Op minder dan één week tijd nam New Life Entertainment het initiatief om op maandag 26 oktober actie te voeren in de schouwburg van Cc De Werf, Aalst om daar de videoclip op te nemen voor de Nederlandse adaptatie/cover van het nummer “Sound of Silence – Disturbed” Oorspronkelijk uitgebracht door Simon & Garfunkel. Met een tekstbewerking van Boudewijn de Groot. Die dag gingen we immers de promotievideo van het bedrijf opnemen. Maar wat als er nu eens een actie aangekoppeld werd? Het idee was al een tijdje aan het sudderen om iets te doen rondom Sound of Silence. Deze campagne werd immers al door de evenementensector in augustus opgestart. Toen was het 5 na 12. Nu 15 over 12!

De cultuursector bloedt, men ontneemt de stem van talloze mensen die elke dag gepassioneerd zijn om wat ze doen binnen deze sector. Laat Sound of Silence niet de toekomst zijn. Maar laat je stem horen!

Wij bloeden leeg, laat Sound Of Silence niet de overhand nemen.

Sound of Silence

Een actie, uitgevoerd door New Life Entertainment, een nieuw Aalsters Productiehuis Dat onder leiding staat van zaakvoerder Tjorven Pletinck-Swinnen


Terug naar nieuws